Heta sabina

Lite oversize linne med stor urringning under armarna från Weekday. ?   *tar tag i skumpan och gömmer den*   ( JAG ) – Ser jag er. ?   ( JAG ) - Men va?! STÖD INTE MONARKIN!!!   (Pappa) - Vi kan ju titta iaf. Två vrålkåta nunnor har samlag med en munk

Vad vill ni läsa om idag då? Guldstjärnan ikväll går till Marielle ? Det spelar ingen roll hur välbetalt eller bra jobb man får eller hur mycket man lyckas i livet när man jämför med att vara mamma åt en frisk och vacker son.   Jag är inne i en period då jag gillar att bilderna ser lite slitna och gamla ut, hur är dom egentligen finast tycker ni? Jag tog så fina kort på Marre och Elias ikväll… här får ni se några <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0