Gymkåt

. Paketet innehåller en massageolja som man kan ha på nyckelringen, en rolig kamasutratvål och skämtkondomer PVill du ha detta roliga paket så vill jag att du skickar ett mail till mig med ämnet "Tävling", (endast dessa mail kommer vara med i tävlingen, inga med andra ämnen). )Lycka till och sorry för den dåliga kvaliteten på bilden ;) ! Se kåta Karin från Stockholm få sin hemliga sexfantasi uppfylld tillsammans med två okända män

Jag kommer ihåg hur jag satt på mitt rum och målade upp en bild i huvudet av att killen som jag var olyckligt kär i hade träffat en annan tjej och jag kom på honom med. Så gör det! Jag skulle bli glad att få ett namn, om än ett smeknamn. Välkommen tjejen! Skulle faktiskt vara kul om fler kunde klicka på att ni följer min blogg så att jag får veta vilka ni är och läsa era bloggar om ni har någon. Kåta Shavon blir knullad av Göran (äkta samlag)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0