En avsugning, plats 87 kön.

com/watch?v=0QtWLa7zFj4. Hemma igen efter en bra dag. Dagen började med plåtning, vi tog ett par bilder med några av mina skor som kommer ut till hösten! Det blev fina bilder, svårt att bli något annat när skorna är så jävla snygga! Plåtningen var i Nacka så jag tänkte att medan jag & Mani ändå var där ute så kunde vi åka och [. Tre av tjejerna får jobba extra hårt när en rik oljeshejk besöker bordellen

You can leave a response, or trackback. De var riktigt fina och jag. Underkläder brukar min fru köpa själv eftersom jag inte riktigt vet vad som kan passa. Två läckra brudar kletar in varandras kroppar med chokladsås och har kladdig sex

Är så grymt färdig efter den här veckan att det känns som att jag bara skulle vilja lägga mig i soffan och grina av trötthet.   Sist ångrade jag ju mig, det är massa olika rykten om varför jag skulle ha gjort det, det rör helt ärligt talat inte er. Men jag är iaf glad n un att det blev inställt, som ni vet valde jag droppformade ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0