Det jag köpte igår..!

Vi har myskväll här hemma! Efter att ha hyrt ett par filmer och köpt en massa godis så lagade vi mat och nu myser vi framför första filmen. Underkläder Eftersom jag ofta använder skira plagg som är smått genomskinliga och en del axelbandslösa klänningar skulle jag satsa på ett gäng "smarta" underkläder. Minst två axelbandslösa bhar (en svart och en hudfärgad),. Det finns inget man kan göra annat än att ge sig hän mot den sköna, underbara

Mitt mobila bredband (jag har fortfarande inte orkat fixa riktigt bredband) krånglar och jag har inte lyckats komma in på internet idag. Han ville nämligen komma åt min ena bröstvårta, haha! Jag fick panik för att han skulle bita igenom bikinin och ge mig sjukdomar men inte tusan ville jag ställa mig upp så att han skulle ramla och göra sig illa. Bland annat April ,Ed , Steve. Där hänger en massa apor!Vi hade inte med oss bananer utan vi ville bara titta lite på dem och komma tillbaka senare med bananer till dem ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0