Badrummet

Det finns dels på apoteket från Aco och från RFSU. Överraska din älskade med förföriska underkläder på alla hjärtans dag nu på söndag! Antingen bär du dem själv, eller ger bort dem i. På en skum sexklubb pågår en pervers sexakt med mycket analsex! Läckra Claudia får sitt hungriga stjärthål ordentligt uppknullat av en kuk samt av en stap-on dildo i en dubbelmacka

Nu är det bevisat. Njut och fantisera. Jag har sett t.ex Claudia, Madame x , Master Y. Så himla underbart! En av mina trogna läsare och tillika kommentatorer Lidingökillen mejlar mig bilder. En tjej blir väckt av två killar och en tjej. Givmild som jag är delar jag med mig! En av mina favoriter just nu är denna! I brist på äkta vara så kan jag bara sucka längtansfyllt ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0