20e juli 2010 portugal

Igår flyttade Maxi hem till oss, jag åkte till Arvidsjaur och hämtade henne. För tänk er att man bryter ner det för vad det egentligen är. Jo, egentligen kanske det är det. Två vrålkåta nunnor har samlag med en munk

Medan jag är borta några timmar och plåtar omslag i bikini så kan ni titta på dessa härliga bilder från Thailand och drömma er bort till värmen. Ett par svarta jeans, boots eller uggs, min nya olivväska. Idag har jag kärat ner mig i lite olika plagg ifrån soffan, en olivfärgad väska från Apriqot som jag klickade hem, sedan en stickad topp från Lindex som jag ska köpa det första jag gör imorgon. Först för hon in olika provrör i musen sen får hon sällskap av en kvinna som hon har sex med

Jag fick hem en av philips sexleksaker, som jag ju var och tittade på när jag gick på deras pressvisning förut. Man får kontakt med en kille. Det finns en sak som jag funderar kring ganska mycket när det kommer till dejting och just då dejtingsajter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0