Nunnan översteprästen

Och för att förgylla känslan än mer används också olja. Det blir ett franskt lunchställe på Kungsholmen, hörs sen! Stureplan. Förresten så har jag ju redan ett barn… Lia. Det måste ha varit Cassandra & Samson Biceps var med. ?   Mamma tjatar om barnbarn, hon har redan ett (som om det inte vore nog för deras ekonomi) Barnbarnen ska ju skämmas bort till tusen. Här kommer en bild till! Nu ska marcus och jag ut och bruncha, vaknade av att min mage kurrade, hur normalt är det.

Ni som undrar hur ni kan följa min blogg utan att behöva skaffa ett googlekonto kan följa den med bloglovin istället. Jag fick ju min Sensation White-biljett som födelsedagspresent av killarna på kontoret, dock hade de glömt att ge själva kortet till mig så jag fick de nu på flygplatsen. Jag höll på att dö av skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0