Vrålkåta vampyrer

Tröjja Monroé (Struegallerian)     Leggins http//chique. Senaste? Vem fick du sms av senast? orkar inte hämta mobilen. Vet du vad oral/anal sex är? jo. Missa inte dubbelmackorna, det anala, stjärtslickningen, gang-bangen och all het, härlig action! . Vem skickade du sms till senast? orkar fortfaranda inte hämta mobilen

Känsliga varnas. Mer än vad jag tror helt klart. Nu är Emelie och jag påväg till Handels bankett, invigde min Chanelväska också eller snarare Sverige-invigning för jag bar ju den i London! Har på mig en gammelrosa klänning och lockar i håret, ni får se imorgon, kram på er! Superkinky sexscen. Jag går verkligen igång på underarmar puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0