Sex stan

Skönhet Hälsa banta kost. Ikväll gick finalen av Paradise Hotel, ett program jag inte skulle börjat kolla på om det inte hade varit för en diskussion jag hamnade i för någon månad sedan angående vissa människors falskhet. Vi var hos våra vänner porrskådisarna Emilia, Samson var med. Hela tävlingen handlar om hur långt man är beredd att gå för att hålla sig kvar till slutet. Härligt mullig kvinna med stora pattar får kuk i fittan och sina strumpbyxor nedkletade med färsk sperma

Överskattat tycker vissa, själv tycker jag att det är en bra anledning att se över lådan med underkläder. Det hela utvecklar sig till en dubbel penetration. Joao-Miguel Ganza Santos har uppgett att han varit på restaurang med målsägande 1 och därvid berättat att han var HIV-smittad, varefter de gått hem till henne och haft samlag.  Ett par har sex i vardagsrumssoffan

Det känns ju helt absurt att ordet vagina inte får användas i en reklam för tamponger. Hahahah… nu ar vi framme i Buenos Aires, jag sov som ett litet barn pa flyget En egen tv, en meny och en gosig kudde gjorde att jag vaknade endast en timme innan vi skulle landa! Vi ar ett harligt gang men Kleerup och Dominica hamnade pa ett annat hotell…   Varat gang bestar av en affro, en som tavlat i arets man, en kille som ar bakis, en galen tant som varit med i de varsta bilforarna och jag och Emma som ar helt normala (eller hon har dock vunnit karate-vm)       Kleerup efter nagra sma glas. Dominica ar sa sot

Mullig och kåt

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0