Mami på besök

Idag shoppade jag nya produkter till ansiktet. För inte allt för länge sedan pratade jag med 08an om att jag antagligen kommer att hamna i Stockholm någon gång i mitt liv. Jag är helt övertygad om det själv eftersom det är en stad jag gillar väldigt mycket trots att jag ofta gnäller och kastar skit på 08or. Fyra tjejer och en kille i en härlig orgie

* Haha Nåja, det går nog med några taxiresor fram och tillbaka hehe. Kostymen är ifrån Acne, korsetten är ifrån H&M, skorna och väskan är ifrån DNA och mina smycken är ifrån Frey Wille och är värda ca 50 000 kronor. Dags för mig, Tyra och Kenza att. För att den här killen ska ställa upp och vara jultomte vill han ha en ordentlig och skön uppmuntran

En tand som antagligen måste dras? Det här kommer verkligen att låta som världens största klyscha. I år kommer det ske en hel del förändringar i mitt liv. Perverst och bizarrt i en hel svensk långfilm

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0