En lugn dag på poda island

Nu är det bekväma underbyxor som gäller. Men till något roligare! Paula och jag bokade idag några dagar till Mallis nästa vecka, vi ska till Palma och bo på vackra Puro Hotell. Hallå! Idag har vi verkligen inte gjort något alls, fikat, fikat och tränat lite. Det gladaste vuxna kungariket i världen herr Loads vilda ritt! Vilda trilska tonåringar kommer till Pussymans (Fittmannen) hus för att undersöka sin sexualitet

Men ett sett som jag tycker att hon passade i var när hon kom hem med några underkläder designat av en viss ed hardy. men mest har jag blivit det av samma personer. Undra om det kan vara Tracey, Mr Y, Mr X. Hur många gånger har någon krossat ditt hjärta? det går inte att räkna till det. har du haft analsex? Men herregud? neej ? 37

Om 1,5 timme kommer min kille hem. Allt ifrån hans vackra långa ögonfransar till hans irriterande skratt.  Sedan, de tre orden. Låtsas ha problem med TVn är ett bra raggningstips. Hej mina kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0