Utkast: April 13, 2010

  Whitney Houston Million Dollar Bill (remix)    . I början så fick jag faktiskt upp förhoppningarna om att den skulle kunna vara lite läskig men det kan jag inte påstå att den var. Verkligen ingen film jag skulle kunna betala för att se men en del avklätt, och det funkar ju alltid eller hur ;D? Nu blir det sängen! Godnatt. Den lilla tonårstjejen Jennifer får smaka på Samsons jättekuk i sitt trånga stjärthål

Ni gör mig så otroligt glad, inte bara för de fina sakerna ni skriver utan att ni faktiskt SKRIVER en fin kommentar överhuvudtaget! Det gör mig så glad att se att det finns så många tjejer som inte har några problem med att ge komplimanger till andra tjejer, istället för att hata och slänga [. Skolflickan får en lektion i grovknull där hennes tajta lilla stjärthål, och trånga gymnasiefitta, uppfylls av hormonstinn kåtlycka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0