Mobilblogg zzzzzz..

Frustrerat längtande! Ivrigt fantiserande! Och ändå, fullkomligt lugn! Skön känsla! Min hjärna trivs med den stimulansen! Min kropp älskar dess signaler! Tänk vad bara skrivna ord kan göra! Love it! Lionesse. Ska försöka mig på ett besök i marieberg idag.

« Sexig MILF och en enorm svart kuk · Finska blondinen Gabriella älskar sperma. Jag är riktigt stolt över min syster som tatuerat in en text ikväll på en kompis till hennes pojkvän, så snyggt gjord (säger ingenting om själva budskapet i sig)   Almost.

Jag kommer ihåg att jag reagerade starkt på att den enda kvinnliga karaktären var en tydlig wish-fulfilment-gestalt utan egen personlighet och som dessutom hade den egenheten att hon bara ääälskade analsex med yngre män (jag skojar. inte vill man väl att ens tjej ska få fontänorgasm mitt under oralsexet? Det skulle inte jag vilja i vilket fall! Sex är kladdigt och härligt, men det finns gränser. Apropå vesslans trevliga teckning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0