Chloe!

Den läckra och unga fotomodellen Sarah får kuk på jobbet i detta saftiga knull på skrivbordet. Segt att sova bort hela kvällen men antagligen behövde jag mer sömn. Förutom läkemedel säljer apotekskedjan Vårdapoteket numera även trosor , glass och chips. "Det är inte konstigare än att Pressbyrån börjar sälja Alvedon", säger försäljningschefen Tobias Ekros. Det är så mycket kul som händer. Hallå på er! Skulle ta en powernap vid fem när jag kom hem men glömde att ställa klockan så jag vaknade upp nyss av att magen kurrade.

Då analsex, som blir allt vanligare inom normalpopulationen, ger ytterligare en faktor på 100, och då extrempromiskuiteten hos en viss riskgrupp ger ännu en faktor på lågt räknat säg tio, blir HIV-incidensen inom denna grupp runt EN. Njut och fantisera. Vi var hos våra vänner Sarah, Thor. Givmild som jag är delar jag med mig! En av mina favoriter just nu är denna! I brist på äkta vara så kan jag bara sucka längtansfyllt.  Dubbelt upp får denna heta blondin i hörnet av en gul plyschsoffa. En av mina trogna läsare och tillika kommentatorer Lidingökillen mejlar mig bilder.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0