En ny vecka nya tag!

En tonårsflicka ligger och onanerar i solen när en man upptäcker henne och ger henne något mer rejält i fittan. Alla män, som finns på vår jord! Helgat varde er existens; tillkomme ert rike; ske er vilja, såsom i tanken, så ock i livet. Min kyl och frys är tom efter semestern i Thailand, så det är dags att fylla på där ordentligt. Mamma har precis kommit hit så nu ska vi iväg och storhandla! Jag har skrivit en matlista för en gångs skull, för jag lyckas ju alltid glömma det viktigaste och bara komma hem med chips och godis. er dagliga kärlek gives varje dag; och förlåt er själva löjliga försök till intryck, såsom ock jag förlåta er för klassiska misstag; och inled er icke i desperation utan fräls er själva ifrån paniken.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0