Det gula regnet

Upplev hur detta heta par kopplar av med mycket sug, slick och knull! se), Natacha Peyres, Carolina Gynning, Anna Hibbs. Vi hade nog planerat att våra framtida pojkvänner skulle se ut såhär, min åt plugghäst-hållet och Denise kille mer som hiphoppare HAHA. se för att det är ju Kissie, men tycker att den är helt ok med roliga bilder och så. classe-kinzakenza. se som jag tycker har fina bilder och rolig text.

Och scenerna är väldigt djupgående. Det var då jag blev tillfrågad om jag ville vara med i Mammas Pojkar. När jag släppte klänningen på Bubbleroom. Ikväll bär jag kvällen till ära en klänning från mitt egna klädmärke Classified. Snart är det midsommar igen… hela Juni förra året var helt galet. se  innan jul så tog den slut samma dag men den kommer upp på hemsidan igen nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0