Favorit-smink

Först dock lite jobb hemma på förmiddagen.

En kuk i stjärten, en kuk i munnen och fingrar i fittan tycks inte vara nog för den här kåtslynan. Kunde inte ens bestämma om jag skulla ha majonäs eller kaviar till ägget så [. Men man jämför inte ens analsex med analsex, man jämför KIF med. Undra om det kan vara porraktören Kira & Lasse. Ska jag jämföra att jag tycker att det är skönt med analsex, så det borde du uppskatta? Jag skadar inte dig, ty jag blir inte skadad själv av motsvarande beteende. Hon vill bara ha mer och mer och mer. Vi gick ner och njöt av en stor och god frukostbuffé. Good morning sunshines! Jag och Mika vaknade upp här på hotellet pigga och glada klockan nio. Det fanns massa att välja bland så jag kunde inte låta bli att ta typ…ALLT.

Ger min kille en het avsugning ! Svensk porr – Suger av min kille tills han kommer och tar det i munnen! ej ljud.  Vi hade frukostmöte kl nio på Zink.  Klockan ett ska jag befinna mig på Handels för då börjar mitt föredrag om entreprenörskap, idag tror jag att det sitter 300 i publiken, föredraget som jag hade på Umeås universitet var det 1000 pers och jag måste säga att. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0