Blondin kör hårt med löskuken

Väldig underhållande och smart film ). alla Holländare var ivägen. Shotsen kostar 30kr - Wali är i himmelriket!   Vi hade inte tid att ta så många bra bilder.

Någon enstaka så där kan väl kanske vara kul, men för det mesta känns det som sömnpiller. Godmorgon snyggingar!Hoppas allt är bra med er och att ni inte är för bakis ;P Jag mår jättebra för jag satt hemma igår med kusinen, tappa lusten för att gå ut denna helg S Blev dock väckt av min KK som tracka min mobil som var lite jobbigt, funderar på att göra slut med honom men det kan jag berätta om i ett annat inlägg )Nu ska jag käka frukost och kolla på The Big bang Theory, världens roligaste serie strax på femman )Hörs senare puss!.

I en helt ny svensk film! Och den här gången gör hon sin egen porrfilm! Ja, Linda har själv regisserat och filmat. com/2010/05/19/miranda-kerr-borde-sola-utan- trosor /trackback/. Profil för ekologiska underkläder. on 19/05/2010 at 1058 Leave a Comment Tags Miranda Kerr. RSS feed for comments on this post. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0