Trosor

Hennes rövhål blir knullat i många ställningar. Nej, jag har inte dött. Dr Martens på fötterna och ringar från Guldfynd by Kenza. Med bland annat porraktörerna Opal, Göran. Den långa mysiga koftan är från Carlings, klänningen/långa linnet är från Acne och jackan från Jofama by Kenza. Det ger henne dom starkaste orgasmerna.

 Ha en fin kväll allihopa. 10-18 idag och imorgon så har Bodhi utförsäljning av bad- och underkläder.

Kunde ha blivit riktigt snyggt om man hade dessa. Jag älskar dig för att du är du, för att du alltid gör mig glad, för att du alltid finns där, för att vi har så kul ihop, för att du är finast i världen, och framför allt för att du ställer upp på sånna här töntiga bilder med mig, haha ?. Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0