Orakad kvinna onanerar

Två mogna damer tillfredsställer varandra på alla möjliga sätt. (x) Klätt mig i "sexiga" underkläder avsedda för personer av mitt kön. Såhär ser det ut nör jag inte bloggar eller fixar naglarna.

Och hennes vän är helt galna, helt enkelt. Har mött upp vännerna för en sen lunch på en uteservering! Nu har vi beställt varsitt glas vin också. God morgon! Klockan är nio här och vi har precis varit nere och käkat frukost. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen skådisen Eleonore Svensson, Jessica Babe, Claudia Wennström. Så himla underbart! Vilken jävla frukostbuffé!! Men nu fick jag stoppa mig själv från att proppa i mig munkar, bullar och kakor haha. "Att komponera klassisk musik är som att knulla", säger den läckra blondinen Eleonore. Skål för sommaren!.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0