Utkast: Sept. 25, 2010

Jag har varit grinig hela kvällen för att han inte vill hitta på något, skruva ihop våra Ikeamöbler, eller titta på film med mig, när han bad mig koka lite ris fräste jag tillbaks högt “jag. Nej nu ska jag till stan, ska möta upp min vän Joanna som kom hem från Paris nyss! Jag måste också lämna min pojkväns skjorta som jag köpte honom för det var fel storlek, hoppas det går eftersom det var igår som sista öpetköp-dagen var? Men det borde gå, speciellt om det är en kille. Du är aldrig för gammal för att hitta din stil!

Fotografen blir kåt och hoppar in och knullar en av tjejerna. Flickan står på scenen i aulan. Hemma hos skådespelerskan Jennifer, Cherry, Ed. Hon har fått det stora och ärofyllda uppdraget att sjunga avslutningslåten inför hela skolan

Btw har ni något bra förslag på en förstadate åt mig och honom hehe? Jag vill inte hem till honom och "kolla på film" if u know what I mean ;). Vart förvarar du dina bloggpriser?Svar Jag är otroligt stolt över mina fina priser så de står i bokhyllan! =) År 2008, när jag vann Årets blogg på VeckoRevyn Blog Awards fick man dock ingen statyett, men en tavla! Mina fina priserTavlorna sitter dock inte uppe, behöver en rejäl borr. Och visst var det porraktörerna Alexandra, Belsky.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0