Het tjejsex - snygga underkläder! wendyshair en blogg från devote.se

Vi åker land och rike runt och sex-testar alla kåta nykomlingar i vår knullmobil "Musbilen". Det är inget tuggummi (??). Istället för strikt dräkt överraskade hon med svart klänning och oväntat djup urringning. Sexiga Angie” skriver tidningarna efter Angela Merkels uppmärksammade klädval i förra helgen när nya Operan i Oslo invigdes. (menar då SJÄLVKLART inte alla, okej bloggläsare? *fniss*). *hihi*, nej nu ska jag berätta för er eftersom ni har svårt att tänka själva.   “Asså hallå? Vad är det på din mage, tuggummi eller? Eller har du försökt redigera bort fett?!”       SVAR Haha, mina bloggläsare kan nog vara några av dom dummaste

Då är jag fast. Svara på en fråga och du är med i tävlingen om en helt ny Triumph garderob till ett värde av 3 000-, som du själv får välja. Allt från skira underkläder till hi-tech sport behåar – du väljer själv dina favoriter. Två blonda tonårsbrudar med stor aptit på sex kåtar upp varandra med lesbisk sex

God morgon!     Tack för alla fina kommentarer & mail hörrni. ? Oliver som jobbar med mig fixade intervjun, därför han var med oss ute igår btw!     Vill inte det ska starta massa rykten som det gjorde. Fick bilden mailad från en bloggläsare, tur jag har er! Iaf, jag är med i en stor artikel om att jag ska bli artist! Har ni läst det än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0