Heta knullet

Som jag har nämnt i ett tidigare inlägg så är jag ingen större beundrade av Primark, men deras utbud av underkläder är faktiskt helt okej. Drottningen, numero uno, ledare för Victoria´s Secrets alldeles egen änglakör och bakom henne kommer snart en rad lika gnistrande vackra unga kvinnor, i lika fantastiska små underkläder och höga klackar.

För 20 min fick kalle rastlöst anfall och tvingade mig fixa mig fort, för han ska till stan haha! Men det blir mysigt, känns som det var ett tag sedan vi bara var? Hmm. Okej, dags att berätta vad som händer i mitt liv just nu tror jag bestämt. Alla tycker det är lika tråkigt i väntrummet hos läkaren.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0