Dagens fundering

stod och tallade på nätan alla och ville köpa alla, men det blev att jag inte köpte ett endaste par! sjukt. häromdagen efter jobbet sprang jag in en snabbis på lindex och såg en massa söta trosor , massa rosor och färger o volanger.

Marabou Sensation Yoghurt & Raspberry Det är ett mirakel, minst sagt. Claire R, Martin T. Det har hänt! Jag har hittat en choklad jag banne mig tycker är god. Sug, slick och knull i fitta och röv är vad som försigår i den här bilen som kör runt I Stockholms city.

En överväldigande majoritet av svenskarna tycker att sverigedemokraterna ska hållas utanför politiskt inflytande om tar plats i riksdagen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0