Utkast: Maj 26, 2010

De är? GALNA I SEX! Se de heta scenerna, som porrstjärnorna filmat själva! Det blir knull, mycket sug och massor av sperma, när detta sanslösa gäng sätter igång kameran! Uteknull med Natalie North & John Larsen, häftiga scener med "långt-ner-i-halsen-sug", härligt knulla och stor kuk upp i analen med Liz Honey, Nicole Berg & Clabbe. Jag har varit grinig hela kvällen för att han inte vill hitta på något, skruva ihop våra Ikeamöbler, eller titta på film med mig, när han bad mig koka lite ris fräste jag tillbaks högt “jag. Tre saker som jag har insett när man spenderar dagen med en sjuk pojkvän 1. Bisarrt knull med handfängsel och mask för ögonen med Kiran och Don DK

Fastnat med blicken i någons urringning ? Haha, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0