Utkast: Maj 21, 2010

puss på er så länge! Jag vill använda trosor åt dig! 23 mars 2010 **Linda**. Vill ha nya troskunder! Hör av dig till mig, så mailar jag över alla foton på mina trosor som du kan köpa utav mig ;). Aningen trimmat är de nedre regionerna på kvinnan i det här klippet, men långt ifrån rakat

Om jag säger att jag tycker om bruna ögon så betyder det väl inte att jag avskyr blå? Det är samma sak! Jag vill påstå att man måste kunna säga vad man uppskattar och tänder på rent sexuellt utan att folk ska brusa upp. Jag sa ju att ni ska se programmet, om ni inte redan har gjort det. Men jag vet inte vart jag ska börj. Genom att titta på andra tjejer i tidningar, lyckas killen få till det med den han egentligen vill ha till det med puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0