Min nya, snygga kofta!

Den blonda tomteflickan får smaka på staken i alla hål. Man gör nog bäst i att inte fråga mig någonting idag för fy fan va illa jag mår. Igår vid mjölkdisken i affären kände jag någon som knackade på min axel. För att inte tala om porrskådisen Vanessa Blond, Ray var med. Och där stod han, den där mannen som jag hade någon märklig kontakt med för en hel evighet sen. Ta det lugnt i helgen

Ska därför göra i ordning lite gottis nu och mysa framför Ballar av stål. Alla dagens fynd! 5 tröjor, jeans underkläder massa smink och riktigt mycket smycken! Totalt 900kr! Nästan pinsamt ;). Bookmark and Share 7 visningar. Det här är paradiset - en villig, vettlös, blond, kåt, ung tjej puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0