Lesbisk islek

Dagen efter fick jag en rejäl avsugning av min älskling efter frukosten. Jo, jag tog ju bort cigaretterna i fredags, efter att ha varit utan snus i tre veckor. Den fina kontorsflickan Alexandra drömmer om att bli rövknullad på jobbet

? Could be, minns ni dom där från wonderbra jag ville ha? *håller tummarna*, dom som var såå snygga fast det var E kupor som jag beställde! Dom brukar ju bli fulare ju större bharna blir brukar jag tycka när jag kollar runt i butiker. Jag tycker att vita armanikalsonger är det fräshaste till killar. Beställde dom här snygga trosorna nyss! + en mascara. Besatta av sex förlustar sig tre vampyrer på varandras kroppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0