Spela spel eller ha ett liv?

I en stor, röd, skön säng visar det här paret upp hur deras parningsakt brukar gå till. Sov i går hos ett x, vi satt och pratade och somnade sedan omslingrat, jag tänkte inte ens tanken sex, men i morse när klockan ringde så vände hon sig mot mig, kysste min hals och började smeka min kropp. Ni har badat nakna ihop, sovit över fler gånger än ni sovit hemma, tillbringat veckor på varandras landsställen, hoppat det första läskiga hoppet från hopptornet, cyklat i ösregn enbart iklädda underkläder , byggt kojor under köksbord,. Jag njöt och hann inte tänka

Två agenter på uppdrag knullar. Dagens härliga bilder! Vi har legat på stranden och solat och badat, lyssnat på musik, spelat volleyboll och varit förbannade på greker som inte kan lära sig att man ska gå FRAM till en tjej om man vill henne något, inte kasta bollar och spruta vatten, haha. Härliga fittringar pryder hennes svullna kön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0