Sex och spänning

Se dem onanera. Jag vill att han ska sitta bredvid mig på balkongen i sommarkvällen och titta på våra sockerärtor som klättrar. haj haj;)Vaknade idag och började knarka Brooke knows bestDsitter här vid datan kom hem för en stund sen. var ute med angelika kristina och sofie)All. Följ med hem till helt vanliga svenska tjejer. Jag vill inte att min fina kille ska jobba

Iklädda lack och gummikläder och beväpnade med anlaleksaker penetrerar och slickar de varandra. Det finns nog många människor som har förutfattade meningar när det gäller det här med swingers och det liv de lever. För att bara klargöra en sak, JA jag har sett vad äcklena på en hemsida har gjort, manipulerat bilder på mig. Hej allihopa! Nu är vi tillbaka på hotellet efter en dag på stan här i Milano. Och jag ska erkänna, att innan jag själv blev "invigd" så trodde jag nog som så många andra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0