Precis vad vi behöver

Slog mig innan jag somna igår att jag skulle bli så illa tvungen att gå upp tidigt idag vare sig jag ville eller inte, då jag hade ett möte med min jobbcoach. Haha precis som rubriken säger så såg Jag, Anna, Mickan och Patricia en hemgjord skylt som någon rolig Jäkel hade satt upp och där stod det - " Samlag 150kr" Så ni som känner er lite ensamma, passa på ;) Det är halva priset! Inspelad i privat bostad

Vårt snaskande har fördubblats på 30 år. Fika, träning och någon timme i backen Prinsen började snowboardskola och var självklart snyggast i backen med nya märkeskläder. För att inte tala om porraktörerna Isabella , Billy, så sköna människor. Vi satt inomhus och drack kaffe och imponerades av att barnen är så jävla mycket duktigare än oss vuxna på att lära sig åka…           . En hora blir knullad av två snubbar i en limmo

se henne få få sin härliga trånga fitta slickad ordentligt innan hon får både fittan och anus knullat. Välkommen tjejen! Skulle faktiskt vara kul om fler kunde klicka på att ni följer min blogg så att jag får veta vilka ni är och läsa era bloggar om ni har någon. Såg precis att jag fått en ny följare, Johanna. Den här heta damen älskar att onanera, särskilt i bilen

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0