Gott och blandat

Två sexgalna tjejer får en grisigt kladdig och spermafylld sexfest tillsammans med en välutrustad man. Gör som jag och stöd UNICEFs arbete i jordbävningsdrabbade Haiti HÄR. Sarah, April, Anders. Jag är riktigt glad över att vara världsförälder. Som världsförälder hjälper jag varje månad till med en summa pengar till UNICEFs arbete med människor som inte har det lika bra ställt som vi

Anithas bröstchock på banan tryck här  Jag fullkomligt älskar henne, såå himla härlig människa. I morse när jag klev ur sängen kalsonglös och gick till min kära garderob för att ta på mig ett par boxershorts så fick jag upp dotters trosor. Hårt knull i både mus och anal

[Scen ur ett äktenskap 11 maj 1830] "För 1 ½ år sedan var du attraktiv och snygg! Då var det väl för den andra kvinnans skull, som du kunde gå ned i vikt!!" Det kändes inte så roligt att höra detta - även om jag ju då säkert var attraktiv i fruns ögon och vägde mindre än nu. Nu kommer sommaren och då plockar jag fram min kära underbara rosa moppe. Men i sommar tänkte jag faktiskt sälja den och köpa en cykel istället, jag kan ju inte köra runt med en hund på moppen så en cykelkorg åt Lia vore ju perfekt    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0