Gå din egen väg!

Tanken på hur det skulle vara att spela med i porrfilm kittlade henne så till den grad, att hon 1998 tog kontakt med filmfotografen Erik Fischer. Victorias änglar är ett bra exempel på det DNu blir det mat igen, puss på erSecretSandra som en Victorias secret angel. Cyklade hem och har suttit och jobbat efter det, fick en väääldigt rolig förfrågan som jag ska. Arbetsintervjuerna gick helt strålande! Det svåraste är bara att bestämma sig, ska låta allt smälta lite och maila alla imorgon. Hoppas ni inte missade den för den var helt underbar!Det är precis sådant utseende jag gillar på underkläder och tjejer. Jag försökte iaf P. Modellerna är för smala men har alltid tyckt om den slanka typen med vackert smink och sjukt snygga ben och långt, fint hårsvall

Hon kör den långt upp i fittan och blir salig av lycka. Vet ni hur galet vackert det är att bo i Östersund? Snöparadiset kallar vi det  och trots det har vi bara 50minuters flygtid till Stockholm eller en timme till Åre.   Vi bor faktiskt i paradiset…  

En kåt sjuksköterska blir knullad ordentligt av 3 läkare. Jag ska också lämna tillbaka ett par av de jeans-tights som jag hittade igår. Nu ska jag hitta något att ha på mig, men såhär ser jag ut under alla kläder idag ;pHörs! puss

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0