Fuck my brain out

funkar när man bara ska ner här och sola iallafall) från New Look och jeansskjortan [. Vi relaterar till det liv vi själva lever och många av oss har ju liknande erfarenheter på ett eller annat sätt. På flera bloggar har jag den senaste tiden läst om funderingar kring Kärlek! Det har blivit som en våg och det är kanske inte så konstigt. Sven blir av med oskulden tillsamans med en storbystad nymfoman

Claudia är inte bara skitsnygg, hon älskar att bli knullad i stjärten och dubbellmackad. VIN Vinkännaren har listat 12 festliga bubbel från budget till lyx. Hur som helst, idag tänkte jag fortsätta på min självhjälpsföljetång och skriva lite om Offermentalitet och varför du gör dig själv en tjänst genom att släppa den. Har varit lite upptagen senaste tiden, alltid kul att läsa bland kommentarerna att man är saknad

Titta vad häftigt!! Näringslivssajten Newzglobe har utmärkt mig till “Månadens Entreprenör”. Och inte bara en vanlig avsugning , utan en sån där skön. Jag tänkte att om Silke Scheuermann vore en man så skulle jag ge henne en avsugning för den första meningen i "Timmen mellan hund och varg". Tomten delar ut sitt hårda paket till två flickor som gärna tar emot julklappen i både musen och stjärten

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0