Bloggvärlden (del 6)

) har skrämmt mig lite nu och vågar inte skriva riktigt vad som helst här i. Jag känner mig liiiite felplacerad i den kategorin och anser att jag bara är en liten bananfluga jämfört med dessa grymma modebloggar, men jag är som sagt otroligt glad över att bara vara nominerad! Vill ni gå in och rösta så gör ni det HÄR. Jag är OTROLIGT hedrad över att vara nominerad i Aftonbladets Stora bloggpriset i år! Jag var ej nominerad förra året men var ändå där och tittade på galan, och det är jag glad över att jag gjorde för det var ju där jag träffade min pojkvän! Hihi. Följ med in sängkammaren och se Louise onanera med olika sexhjälpmedel! Sedan genomför hon ett fullbordat samlag med sin man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0