Onani duschen - after wipeout..

En sexig och porrig tjej bjuder på en upphetsande onanishow! Vi kan bara säga ett fett tack till vädergudarna för det underbara vädret vi kommer få nere på Kreta. se)  Tänk vad enkelt om man kunde räkna på kärlek. "Fästmöformel" väg till äktenskaplig lycka? (dn. Men såklart att det är fint väder, det är det alltid på världens bästa ö! Alla gånger jag varit där (på sommaren) så har det inte varit ett enda litet moln på himlen. Men ingenting är givet.

En ny tid hos frissan är bokad. Ögonfransförlängning!   Det var jag ju som började med det och det har sedan dess blivit superpoppis i bloggvärlden, men jag kan inte klandra er hörrni. Jag blev ju superhet i mina naturliga ögonfransar!         Svarta naglar!     Superhett ju! Var det inte jag som skapade den trenden också. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0