Utkast: Aug. 6, 2010

Hon är så kåt och pillar på sig själv. Det jag tyckte var sexigt var bilder där man fick se mycket men ändå inte allt.   Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!         Tack på förhand bejbs! ?    Min andra sko LÄNK      . Annika. Sen kör hon in diskborsten mellan blygdläpparna. Det är många som undrat varför jag bloggar på detta sätt, och det kan jag förstå. Men i landet lagom är ju detta såklart hemskt ;)Att jag gör detta pga dåligt eller för bra självförtroende stämmer alltså inte. Sådant är något som måste komma från MIG

se - starta en blogg.     Idolbild från Linn och Rebecca. Pirya, Opal, Göran, Mr X.

Vilken dag! Och nu pratar jag inte om intervjuen i P3 eller möten utan jag träffade två ex till mig inom loppet av 15 minuter på Stureplan, först min första pojkvän utanför East och sedan killen jag träffade innan min nuvarande pojkvän på Grev Turegatan. Jag är lyckligt lottad! Jag kan välja och vraka utifrån vad jag vill och har lust till. Våtsex, stearin, stavar, händer, fingrar tungor -- här bjuds det på både det ena och det andra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0