Utkast: Aug. 13, 2010

Systers hem och hon är inte ens här. Snart har hon honom precis där hon vill

En ny teknik som låter dig spela in och återuppliva samlag - det känns verkligen som om du har sex på riktigt! Ursprungligen utvecklad av säkerhetspolisen för att kunna samla bevis mot misstänkta terrorister.       “Hej tjejen/Alexandra, du är verkligen sjukt söt!! Men jag undrar, vad är det för låt du spelar in. ? Kan du inte ge några ledtrådar?”     SVAR     Tack så mycket! Sen vill jag inte avslöja allt för mycket för jag vill ni ska bli chockade när ni sen hör låten. Men tänk er David Guetta (ni vet

. Men sist jag träffade honom hade han ju sin nya frilla och hade vuxit till sig rejält, så jag [. Otroligt vacker såklart, men jag gillar mer manliga män. och Jo, är två par som gillar att byta partner

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0