Shorts

Ett filmklipp för dig som gillar blondiner med stora silikontuttar. Jag hade ju en omröstning angående bloggens framtida utseende och tänkte nu presentera resultatet om hur ni röstade. Nu sitter jag i taxin i alla fall med alldeles för mycket bagage med mig. God morgon! Mitt internet knasade sig innan jag åkte så jag kunde inte blogga

En het rysk tjej blir knullad på traditionellt smutsigt ryskt vis. Det är ju sommar, då är det tillåtet att gå ut mitt i veckan! Det är fri entré hela kvällen så tveka inte på att dra dit och dansa loss! Ingmar Bergmans gata 2, öppet som [. jo malin alla som skriver hora o luder till nån som tar 100 spänn för en avsugning o sen kvällen efter går tbax för o ge en till eller mer för 200 e ju verkligen bara sura för att dom inte får nå pengar för o ligga me någon eller utföra. Och visst var det Nadja, Christian, helt otroliga! Njutbar privatinspelning från hotellrummet på semestern. Imorgon är det sommarpremiär för Collages onsdagar! Nu har vi på Stockholms hetaste nattklubb även öppet på onsdagar

. Melissa Hill blir brutalt påsatt av svenske Janne

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0