KlÄnningens urringning

Mulliga och feta Johanna får kuk och blir knullad av Samson. Om det är något som man ska akta sig för så är det att leva andras liv. Viktigpetter Says Med tanke på ordet " samlag " längst upp på sidan, ä. Med det menar jag att det är så enkelt att glömma bort att uppskatta sitt eget liv och börja försöka leva någon annans eller så glömmer man bort att sina egna drömmar i livet faktiskt är lika bra

Din partner verkar mindre intresserad av sex - Du oroar dig för att det är något fel med dig Din partner säger att ni ska träffas mindre - Du lägger mer tid och energi på att träffas Din partner är kort och distant i svaren - Du blir trevligare och trevligare - Din partner blir ännu mer besvärad Någon som känner igen sig i detta på något vis? Du berättar läget för din vän, som häver ur sig saker som "din partner är puckad" vilket blir ett monument för er gemensamma oförmåga att förstå er på vad som händer. Vi ska se Killing på Dramaten, jag och mitt allra finaste kompisgäng. är vad jag har planerat ikväll. När gympalektionen är slut så får Katarina extra undervisning i duschrummet Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0