Utkast: Jan. 10, 2012

Skolflickan får en lektion i grovknull där hennes tajta lilla stjärthål, och trånga gymnasiefitta, uppfylls av hormonstinn kåtlycka. En riktigt träningsdag blev det hehe. Den bästa lunchen i sista ring är sperma. Nu så håller jag på och fixar lite mat, det blir lax med creme fraiche och citronpeppar (enkelt och gott) och så couscous till det. Enda jag missade var att göra några magövningar (sit-ups), och det händer tyvärr ofta för jag hatar verkligen övningar som man måste lägga sig ner på golvet för. Jag är så stolt för idag körde jag ett riktigt träningspass här hemma för en gång skull D Det blev trampmaskin, träningscykel och lite med hantlar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0