Nu begraver jag känslan för alltid

Ingen svensk porrserie har någonsin kommit i närheten av denna serie från aktuell rapport. Spetsen där fram är liksom grenen, och hålet under rosett-trådarna är där själva venusberget är. När jag började dejta min fd sambo så sa en arbetskollega tillika vän till mig att hon aldrig skulle kunna tänka sig att dejta en kille som redan har barn. Då förstod jag inte riktigt vad hon syftade på och eftersom kommentaren endast sades flyktigt så hann jag inte heller fråga henne vad hon menade med den. Allt sker spontant och är äkta. Jag har gärna fina och sexiga underkläder men för mig så är inte det så smått som möjligt. Bilden gör dem inte riktigt rättvisa.

Gamla kvinnor. Titta! Det kom något som gjorde mig glad mitt i mitt lilla elände, en t-shirt där det står “En riktig tjej äter en 200 gramare när hon känner för det” Jag myntade ju det uttrycket för några veckor sedan och så kom den här balla tröjan hem till mig! Tyvärr så hittar jag inte vilket. D. Wise, Cinder Golds, Gia Naughty, Dolly Pardon. som vill leka med kuk. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0