Rask avbränning

Dom har het lesbisk sex med varandra på en äng medans kossorna tittar på!.

Mannen skall därvid ha tryckt sitt ansikte mot hennes för att kyssa henne. Allting handlar egentligen om hur motiverad du är, vill du verkligen komma i form så gör du det hur enkelt som helst. Jag bestämde mig den 8e Januari och nästan tre månader senare sitter jag här 12kilo lättare och en massa centimeter mindre, om det varit jobbigt.

Ja ja, här sitter ja igen, efter en hel-lyckad halvdag på stan. Nu är jag hemma igen, Angelica kom nyss och Denise är påväg, vi ska planera kvällen. Underbar lördag, gick Kungsholmen runt, träffade Denise en stund på hennes jobb, mötte marcus och köpte present till Nora sedan har vi firat henne hela dagen, marcus följde med till familjen, mina syskon tycker ju om honom så mycket. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0