Biljardbordssex

Det slickas och sugs på könsorganen och det knullas i vild kåthet ute i Guds härliga natur. Hur kul?!?!?!?!!! Sitter redan nu och letar kostymer till mig och Aleks. Jag vill se ansiktet på personen, kroppen, muskler och testosteron! Är det så jävla mycket begärt?Tracy Lain, Nic. Den övervägande andelen killar på dejtingsajter har i sina bildgallerin bilder på sina tatueringar, bilar, husdjur, töntiga nallar med hjärtan eller massa annat fjantigt krafs. Om en månad har Tyra sin 25-årsfest och temat för festen är film & tv. Jag frågade Tyra om tv-spel räknas som tv och hon sa ja, visst vore det kul om Aleks var Super Mario och jag Princess [. Nja, snart och snart…. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0