Kakfat blir smyckesfat

Klarar verkligen inte av att bo med Bobby haha!! Avbrutet samlag är vad man kallar det när killen drar sig ur innan han kommer. Det är en väldigt osäker preventivmetod eftersom det ofta kommer en liten mängd vätska som kan innehålla spermier innan själva utlösningen.

Dags för nästa intervju, det här är riktigt tufft! Jag insåg just att jag hade dubbelbokat två personer samma tid. Jag sitter på kontoret med världens största kaffe och försöker vakna till liv. God morgon! Om ni tror att jag vaknade nyss så tror ni fel.

Lesbisk sexakt med olika sexleksaker som provas i alla hål. Många tror att det är en säker metod. Analsex inte heller längre är något bara för homosexuella män. En annan viktig anledning att undervisa om säkert analsex är att det är en större risk än vid vaginalt sex för att smittas av HIV.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0