Gudryn schyman använder inte trosor

Idag lämnar vi Bangkok men det är inte förrän ikväll klockan sex så vi har några timmar på oss nu att kolla lite mer här i stan. Vi befann oss på Enskilda Galleriet som är en väldigt cool lokal i betong, där var det bar,. God morgon! Det blev en trevlig kväll igår men om ni trodde att Handels bankett skulle vara att sitta vid långbord i tre timmar, äta långsamt och skåla åt höger och sedan vänster så är det helt fel.

Jag har ju helt glömt bort (här mitt i allt snorpapper) att lägga upp lite bilder från partykvällen i lördags! Markus och jag var på asbra humör! Mikas min = priceless Dilay var också glad! Sedan var det dags för nattkäk. Med bland annat Erika, Roberto, helt otroliga!. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0