Tre sexgalna tjejer

 Se danska Michelle onanera i Musbilen, när den anländer till Helle! . Fredagskoman hade slagit sina klor i mig, djupt nersjunken i soffan med ett glas vin i handen mådde jag ganska gott. Hahahha ni har säkert sett dessa. Trosor med kuddar i för att man ska få större rumpa.

Eller? Hur många av de som ägnar sig åt sådant gör det för att de faktiskt tycker att det är kul att visa upp sig och titta på andra? Vad tror du? Jag längtar efter att få sluta mina läppar kring honom, höra hans stön och hur han säger hur skönt det är. Känner mig hungrig!! Bara jag börjar prata med min "läromästare" via msn så tänds hungern.

Det är tydligen måndag igen. Det ska tydligen vara LUPP mot andra sektioner. Vi var hos våra vänner Angelica, Christin, vad hände där? För ett par dagar sedan gick jag med på att spela vinbrännboll idag. Två unga tjejer prövar på att ha sex med varandra.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0