Läkarmottagningen

Nu ska jag klä på mig och sedan träffa Tyra och Bella på Mocco för frukost. Jag fortsätter försöka med hjälp i telefonen så förhoppninsgvis hörs vi om en stund. Kram!Update Mitt internet fungerar nu men istället så krånglar blogg.

Här har han siktet inställt på helt vanliga flickor som intet ont anande raggas upp på gatan och sätts på. Jag skrattar så jag dör, mamma och Sara har vält mig i sängen på hotellrummet och jag har fastnat…  . Trots det födde de ett vitt barn som inte är albino. Fattar du inte att din fru har haft samlag med en annan? Angela och Ben kommer ursprungligen från Nigeria och är båda mörkhyade.

Halv nio så [. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0