Onani knull vid poolen - urringning och häng stoppas av lärarna metro

Avsugning + sex blir då minimum 30 minuter á 1500 kr. Ska även luncha med Tyra! OM [. Med bland annat porraktören Kiran & Samson. Så himla underbart! Mys! (undra hur många gånger per dag jag använder ordet mys/mysa/mysigt haha) Imorgon är det dags för sång, och så måste jag springa några ärenden. Den här Lucian föredrar att knulla tillsammans med sin stjärngosse istället för att sjunga med honom.

Vänner är som underkläder. Ikväll blev det tre spinningsystrar i rad igen Jag kände mig helt slut i huvudet när jag kom dit men när jag väl sätter igång så kommer energin, jag älskar det! Jag bytte alla tankar och känslor mot styrka. Fick en fråga igår om jag inte kunde skriva en sammanfattning vad jag tränat, ätit och hur snabbt det gått.

Nyduschad och alldeles ensam i påklädningsrummet - se vad som händer med den här tjejen. Underkläder - old piece of shit, knästrumpor från HM´s barnavdelning men dom synd inte på bilden, Linne - Gina (syns ej), långärmad tröja HM (syns ej), sweatshirt - Jula 30 år, Mjukisar - Cubus, Tjocksockar från Gunilla collection. Märtha..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0