Anal onaniorgasm

Vi smygstartar vår nya produktkategori herrstrumpor. Så jag vet att man inte är speciell bara för att man får kommentarer eftersom alla får det. Möjligtvis Christina, Kent, Martin, helt otroliga! Dock så gör jag inte det för killen är inte någon Brad Pitt eller något muskelberg för den delen heller.

Nu är jag hos TV4 och ska snart in i studion, vi spelar in “Champagne-lunchen” som visas imorgon i “Efter tio”.  Vi skulle vilja erbjuda dig att få prova på Ashtanga Yoga som är den mest fysiska och dynamiska yoga formen, genom att ge dig en grundkurs”   Så nu ska jag börja en grundkurs i 6 veckor med start den 24e Augusti. Jag blev så glatt överraskad när jag möttes av ett härligt mail från Yogashala i Östersund,    “Jag tycker att din blogg är jätte bra och att du verkar vara en härlig person och vad jag förstår så tycker du om att träna. något som gör dig varm i hela kroppen.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0